Меню

Карлсберг България спечели отличие за най-ефективен рекламодател у нас

Карлсберг България получи голямото отличие за рекламодател на годината от тазгодишните награди на Effie България, които имат за цел да отличат най-ефективните и креативни постижения в областта на маркетинга и рекламата у нас. Наградата се връчва заради успеха на комуникационните кампании на двата най-големи бранда на компанията – Пиринско и Шуменско.

Пиринско бе отличено с две златни отличия за кампанията „Навън с Пиринско“ в категория „Стоки“ и „Вагон за Отдих“ в категория „Позитивна промяна“, които бяха най-мащабните проекти на марката през 2020/2021 г.

Във време на пандемия, Пиринско адаптира своята комуникация по адекватен начин, за да бъде близо до потребителите и да запази лидерството си. В тази битка, марката използва най-силното си оръжие – връзката с природата. След първия локдаун през 2020 г., Пиринско призова хората да излязат навън и да се насладят на моментите на открито. С комуникационната платформа „Навън с Пиринско“, марката вдъхновява и подкрепя отдиха сред природата.

Златно отличие спечели и кампанията „Вагон за Отдих“, чрез която Пиринско допринесе за облагородяването на емблематичната теснолинейка „Септември – Добринище“, както и за реновирането на спирки и туристически зони за отдих в региона. И през тази година, Пиринско продължи да е неразривно свързана с красотата на българската природа и да работи за нейното опазване.

Шуменско спечели сребърно отличие за кампанията „Легендарен вкус“ – новата комуникационна платформа на марката, която бе представена през 2020/2021 г., и която има за цел да надгради уникалните качества на бирата, като изгради собствен визуален стил и идентичност на марката, налагайки я като качествена бира, която заслужава своята цена. Това е поредното отличие за Шуменско, което не спира да печели нови почитатели сред всички възрастови групи – една легендарна марка, която гледа напред и не се страхува да се развива.

Карлсберг България спечели също така отличията за Най-ефективна търговска марка (Пиринско) и за Най-ефективна агенция (Ноубъл Графикс).

„Изключително сме щастливи и горди от получените отличия, тъй като те са признание за усилията и всеотдайността на екипа, който стои зад успеха на марките ни! Нашата водеща позиция не е случайна – тя се дължи на професионализма на всички наши колеги и партньори, както и на потребителите, които ни гласуват доверието си всеки ден. За нас е отговорност и чест да бъдем на нивото на техните очаквания и да сме пример за ефективност по отношение на реализираните от нас кампании“ – коментира Теодор Несторов, Маркетинг Директор в Карлсберг България.

„Отличията не са нещо, за което мислим, когато създаваме кампания. Стартирайки всеки един проект, основната ни цел не е да блеснем, а да работим по най-добрия възможен начин спрямо нашите високи критерии и да дадем най-доброто от себе си за постигането на поставената цел. За разлика от други награди, Effie наградите отчитат не само творческата стойност на рекламата, но и ефективността й, а това е същината на нашата работа. Ние създаваме кампании, които да помагат на бизнеса ни. Две златни награди за Пиринско са признание и силна доза ентусиазъм, вдъхващ сила и мотивация за покоряването на нови професионални върхове." - сподели Севдалина Динчева, Бранд Мениджър на Пиринско, в отговор на въпроса какво означава този успех за нея и за екипа на Пиринско. 

„Легендарен вкус" е първата кампания по пътя на промяната за Шуменско – марка, която в последните години бе влязла в застой и бе леко позабравена от българския потребител. Но именно възприятието  за Шуменско като една от най-вкусните качествени бири у нас, вдъхнови кампанията „Легендарен вкус" и ни даде възможност да представим продукта ни по нов интригуващ начин, поставяйки го в центъра на комуникацията. Трудно и бавно се променят нагласите и навиците на потребителите, още повече, когато имаш марка със 140 -годишна история, но първите резултати са налице и вярвам, че това е правилният път за Шуменско. Изключителна чест и удоволствие е след положения труд да получиш отличие за ефективност в една от най-оспорваните категории на наградите Effie - „Стоки", и вярвам, че с него поставяме само началото на бъдещите успехи за марката." - сподели Бранд мениджъра на Шуменско Борислава Балтаджиева по повод наградата от Effie, участието в конкурса и бъдещата визия за марката.

От 1968 година насам наградите Effie са общопризнатият стандарт за измерване на успеха и ефективността на  маркетинг комуникацията. Наградите се връчват в 51 страни на 6 континента, като с всяка изминала година се утвърждават все повече като глобален символ на успеха. В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 година насам. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.