Меню

Пиринско спечели три отличия от IAB MIXX Awards Bulgaria

Пиринско получи три награди от тазгодишния конкурс за интерактивен маркетинг IAB MIXX Awards Bulgaria, който има за цел да отличи креативните онлайн кампании и иновациите в дигиталния бизнес по целия свят.

Наградите бяха връчени на 30 юни в Sofia Event Center в 16 категории и отличиха най-добрите постижения в дигиталната индустрия у нас. Журито на конкурса се състоеше от български и чуждестранни професионалисти в сферата на комуникациите, маркетинга и рекламата.

Пиринско получи златно отличие в категория Best Branded Content Campaign за кампанията „Хората на планината“. В нея, чрез поредица от вдъхновяващи видеа и дигитални активации, бяха разказани историите на хора, за които планината е начин на живот. Тази кампания бе отличена и със сребро в категория Best Video Campaign.

В категория Most Effective Use of Data, Пиринско получи сребърно отличие за позиционирането на температурно адаптивните банери на Пиринско Ледено при представянето на продукта на пазара през 2019 г. 

Наградите IAB MIXX Awards са не само показател за най-добрите онлайн кампании през годината, но и състезание за цялата дигитална индустрия, която се развива с бързи темпове както в България, така и в глобален мащаб.

„Дигиталните кампании заемат важна част от общия маркетинг микс. За водещите брандове е от ключово значение да говорят на езика на своите потребители и да бъдат до тях там, където те прекарват по-голяма част от времето си – в социалните мрежи и онлайн. Формулата на успеха в дигиталното пространство е да съчетаваме креативност, интеграция с цялостната кампания и различни инструменти за ангажиране на потребителите, но и да бъдем смели и оригинални в посланията, които създаваме“ – коментира Мила Коларска, Младши Бранд Мениджър на марката Пиринско.

Пиринско е водеща марка бира у нас, лидер в своя сегмент. Предлага се на пазара от 1971 г., като през годините запазва своя отличителен вкус и неразривната си връзка с планината. Пиринско Светло е свежа и пивка бира от типа „пилзнер“ с 4.4% алкохолно съдържание, балансиран горчив вкус, хмелов аромат и кехлибарен цвят, които я правят отличен избор за освежаване и утоляване на жаждата.

Повече информация относно продуктовото портфолио и кампаниите на Пиринско можете да откриете на адрес: https://pirinskopivo.bg/, както и в профилите на марката в социалните мрежи: Facebook и YouTube