Меню

Somersby с нова глобална концепция към потребителите от 2017

Сайдер номер едно в България инициира нов тип преживявания на пазарите в цялата Карлсберг Група

„Златни Somersby моменти“ е името на новата програма за почитателите на Somersby, която българският екип на бранда разработи у нас, но ще бъде приложена във всички пазари на Карлсберг Груп под наименованието #magicmoments. Тя е продиктувана от факта, че потребителите търсят и ползват нови ритуали на консумация, които съвременният стил на живот и нуждите на модерното общество диктуват.

Програмата предлага нови поводи и моменти на консумация на Somersby.  Тя борави с различни елементи като: специално разработена чаша за “Златни Somersby моменти“, избрана да е на високо столче и с широко гърло и рамене, което дава възможност за по-специално преживяване (широкото гърло помага на вкусовите рецептори да възприемат усещането максимално добре, както и на обонянието да вдъхне аромата на напитката); рецепти за Somersby коктейли; добавки за коктейли на основата на Somersby, сред които розмарин, мента, цитрусови кори, кора краставица, кокосови стърготини и годжи бери (които стимулират експериментирането с различни вкусове и аромати);

В разработването на програмата взе учaстие един от най-известните бармани в България - Драгомир Иванов. Драго имаше за задание да направи вече познатите вкусове Somersby неочаквано интересни и нови. В специални рецепти за Somersby коктейли той добави различни вкусове и съчетания от билки, подправки, плодове, дори и зеленчуци.

„Somersby Златни моменти“ ще може да се опита в подбрани заведения, наречени условно Somersby Garden (“Градините на Somersby”). Сред тях са Public bar (София), By the Way (София и Лозенец), Beach bar (София), Ателие (София), Villa Arte (Лозенец). В „Градините на Somersby” ще има музикални събития, комбинирани с презентации на коктейли Somersby, както и обучения по дегустации на различните вкусове.

На FB страницата на Somersby могат да бъдат намерени рецептите за нови Somersby коктейли, както и списъка с “Градините на Somersby”.

 

За Somersby в България:

Somersby е водещият бранд в категорията на сайдерите у нас през последните 5 години. Той се предлага у нас в 4 разновидности: с вкус на ябълка, круша, къпина и боровинка. По последни данни на агенция Nielsen A/S, за първите четири месеца на 2017 година Somersby представлява 59% в обем от пазара на сайдери у нас, както и 68% в стойност от същия пазар.