Меню

Пиринско Ледено с четири отличия от AIB MIXX AWARDS

Пиринско Ледено спечели цели четири отличия от тазгодишните дигитални награди AIB MIXX AWARDS, които се проведоха на 28.04. в Sofia Event Center и събраха представители на бизнеса, маркетинг и рекламата у нас.

Пиринско Ледено спечели цели четири отличия от тазгодишните дигитални награди AIB MIXX AWARDS, които се проведоха на 28.04. в Sofia Event Center и събраха представители на бизнеса, маркетинг и рекламата у нас. Събитието си поставя за цел да отличи най-добрите дигитални кампании на българския пазар. Кандидатурите бяха оценявани от жури в състав от 10 международни експерти в две направления – творчески решения и стратегия, като заявките бяха разглеждани според критерии като стратегия, изпълнение и използване на медиите, резултати и възвръщаемост на инвестициите и творчески подход.

Креативната кампания на Пиринско Ледено, създадена съвместно с агенция proof, бе отличена в общо 4 категории: Злато в Категория Best Mobile First Campaign; Злато в Most Effective Use of Data; Бронз в Digital Craft & Innovation и Бронз в Programmatic. Наградите се присъждат за най-ефективните, успешни и оригинални рекламни кампании в дигиталното пространство.

Дигиталната кампания „Родено от леда, за да освежава“ включваше температурно-адаптивни и гео-таргетирани банери с цел да представи ключовите предимства на продукта. Те бяха специално таргетирани така, че да намират потребителите ни в най-горещите моменти от деня и да ги насочват към прохладно място навън сред природата в близост до тяхното местоположение, където можеха да усетят истинско освежаване с Пиринско Ледено.

 

Пиринско Ледено спечели цели четири отличия от тазгодишните дигитални награди AIB MIXX AWARDS, които се проведоха на 28.04. в Sofia Event Center и събраха представители на бизнеса, маркетинг и рекламата у нас. Събитието си поставя за цел да отличи най-добрите дигитални кампании на българския пазар. Кандидатурите бяха оценявани от жури в състав от 10 международни експерти в две направления – творчески решения и стратегия, като заявките бяха разглеждани според критерии като стратегия, изпълнение и използване на медиите, резултати и възвръщаемост на инвестициите и творчески подход.

Креативната кампания на Пиринско Ледено, създадена съвместно с агенция proof, бе отличена в общо 4 категории: Злато в Категория Best Mobile First Campaign; Злато в Most Effective Use of Data; Бронз в Digital Craft & Innovation и Бронз в Programmatic. Наградите се присъждат за най-ефективните, успешни и оригинални рекламни кампании в дигиталното пространство.

Дигиталната кампания „Родено от леда, за да освежава“ включваше температурно-адаптивни и гео-таргетирани банери с цел да представи ключовите предимства на продукта. Те бяха специално таргетирани така, че да намират потребителите ни в най-горещите моменти от деня и да ги насочват към прохладно място навън сред природата в близост до тяхното местоположение, където можеха да усетят истинско освежаване с Пиринско Ледено.