Програмата "Заедно към нулев отпечатък и отвъд" се състои от амбиции и конкретни цели, които се отнасят до екологични, социални и управленски теми (ESG), които са от съществено значение за нашия бизнес и за обществото като цяло. Докато работим за постигането на промяна, ние предприемаме действия и реализираме резултати с етапи на изпълнение до 2030 г. и 2040 г.
"Заедно към нулев отпечатък и отвъд" е нашият отговор на глобалните предизвикателства като неравенството, изменението на климата и недостига на вода, както и нарастващия фокус на обществото върху здравето и благосъстоянието. Програмата е заложена в нашата мисия да произвеждаме бира за по-добро днес и утре и е вградена в нашата цялостна корпоративна стратегия.
За да постигнем това, ние работим за отговорно управление на нашето бизнес въздействие, като същевременно предприемаме действия, които допринасят положително за обществото. Ще постигнем целите си в партньорство с нашите доставчици, клиенти, потребители и общностите, в които работим, като вървим заедно към нулев отпечатък и отвъд.
Вижте повече във видеото за програмата:
Кампанията на Карлсберг „Заедно към нулев отпечатък и отвъд“ е големият победител в категория ESG инициатива в тазгодишния конкурс на b2bmedia „Най-зелените компании в България“. Класацията се провежда за 13-та поредна година с цел да отличи добрите бизнес примери и устойчивите практики в страната.
Карлсберг България отчита близо 150, 000 кг спестени въглеродни емисии през 2022 г., което представлява намаление от 3,5% на годишна база.
Карлсберг Груп представи новата си ESG програма (програма по опазване на околната среда, социални политики и корпоративно управление) – Заедно към нулев отпечатък и отвъд, която си поставя обновени екологични цели. Тя включва амбиция за постигане на нулев въглероден отпечатък по цялата верига на стойността до 2040 - от беритбата на хмела до момента на консумация на бира.
Reducing our beer-in-hand carbon footprint means innovating across our packaging portfolio. And innovations are best achieved in partnership with other experts. The paper bottle company, Paboco, is helping us achieve breakthroughs in our Fibre Bottle project, developing the world’s first 100% bio-based beer bottle made from sustainably sourced wood fibres.
In 2021, we joined major consumer businesses and advertisers from around the world in signing up to the World Federation of Advertisers' Planet Pledge.
When people go out, they want to enjoy a great beer with friends but sometimes they don’t want to feel the effect of alcohol, especially when they’re driving. At Carlsberg we’re working with partners to ensure that wherever consumers find our beers they can choose alcohol-free brews – even on tap.