Програмата "Заедно към нулев отпечатък и отвъд" се състои от амбиции и конкретни цели, които се отнасят до екологични, социални и управленски теми (ESG), които са от съществено значение за нашия бизнес и за обществото като цяло. Докато работим за постигането на промяна, ние предприемаме действия и реализираме резултати с етапи на изпълнение до 2030 г. и 2040 г.
"Заедно към нулев отпечатък и отвъд" е нашият отговор на глобалните предизвикателства като неравенството, изменението на климата и недостига на вода, както и нарастващия фокус на обществото върху здравето и благосъстоянието. Програмата е заложена в нашата мисия да произвеждаме бира за по-добро днес и утре и е вградена в нашата цялостна корпоративна стратегия.
За да постигнем това, ние работим за отговорно управление на нашето бизнес въздействие, като същевременно предприемаме действия, които допринасят положително за обществото. Ще постигнем целите си в партньорство с нашите доставчици, клиенти, потребители и общностите, в които работим, като вървим заедно към нулев отпечатък и отвъд.
Вижте повече във видеото за програмата:
Със своите доклади за ESG и Човешките права за 2023 г., Групата отбелязва първата пълна година от програмата и показва стабилен напредък в единадесет ключови области.
В Пивоварна „Шуменско пиво“ в Шумен вече оперира модерна и иновативна технология за пречистване на отпадъчните води от производството, изградена съгласно най-високите националните и европейски стандарти в бранша.
До края на 2023 г., Карлсберг България ще подмени на 100% служебния си автопарк с хибриди. Така компанията цели да намали въглеродните емисии, отделяни в атмосферата.
Reducing our beer-in-hand carbon footprint means innovating across our packaging portfolio. And innovations are best achieved in partnership with other experts. The paper bottle company, Paboco, is helping us achieve breakthroughs in our Fibre Bottle project, developing the world’s first 100% bio-based beer bottle made from sustainably sourced wood fibres.
In 2021, we joined major consumer businesses and advertisers from around the world in signing up to the World Federation of Advertisers' Planet Pledge.
When people go out, they want to enjoy a great beer with friends but sometimes they don’t want to feel the effect of alcohol, especially when they’re driving. At Carlsberg we’re working with partners to ensure that wherever consumers find our beers they can choose alcohol-free brews – even on tap.